Ercan 2011

Fethi Mansouri and Michele Lob (eds.) Migration, Citizenship and Intercultural Relations, Ashgate, 2011の中に、ANUのPhD院生だった(博論は最近提出したはず)、Selenの論文、Selen Ayirtman Ercan "The Deliberative Politics of Cultural Diversity: Beyond Interest and Identity Politics?"が収められています。
そのことを知って、この本を図書館用に発注したのでありました。

Migration, Citizenship and Intercultural Relations: Looking through the Lens of Social Inclusion (Studies in Migration and Diaspora)

Migration, Citizenship and Intercultural Relations: Looking through the Lens of Social Inclusion (Studies in Migration and Diaspora)

うれしいことに、Selenは、acknowledgementに僕の名前を挙げてくれていました。いや〜、これはうれしいです。そして、自分も英語で書かなければなあという思いを、あらためて強くさせてくれます。